+421 908 409 560

Novoročné predsavzatia! Ako si ich splniť?

Novoročné predsavzatia! Ako si ich splniť?

Novoročné predsavzatia! Ako si ich splniť?

Pre mnoho ľudí je Nový rok začiatkom zmien. Za mnou čoraz viac ľudí prichádza s otázkou ako schudnúť a čo zmeniť vo svojom stravovaní.

Prvým problémom ľudí je, že sa porovnávajú so mnou a očakávajú výsledky už za krátku dobu. V predošlých článkoch som uviedla, že začiatkom zmeny je naše myslenie. Áno tak to je – uvedomiť si aký je môj prístup k samému sebe, okoliu a či robím to čo skutočne chcem alebo sa len riadim prevzatými názormi iných ľudí. Je skvelé si dávať ciele, ale najlepšie čo môžete urobiť je ich nepodmieňovať! Jednoducho cítite sa zle vo svojom tele, tak nečakajte za novým rokom, za začiatkom nového mesiaca ani za pondelkom. Začnite hneď!

Druhým najčastejším problémom mnohých ľudí je to, že sa začnú riadiť nejakou diétou, o ktorej niekde počuli. Zabudnite na to! Predsa sa nebudete obmedzovať nejakým všeobecne nastaveným plánom, ktorý ste našli v časopise alebo na internete. Opäť platí – riadim sa svojim pocitom, sledujem a testujem aké potraviny  a ich kombinácie mi robia dobré alebo zlé a postupne si viete sami vyskladať svoj jedálniček bez akéhokoľvek obmedzovania.

Takýto jedálniček si sami viete vyskladať aj pomocou môjho ebooku (v prípade záujmu ma kontaktujte na veronika.ocipova@gmail.com)

Tretím problémom ľudí je to, že sa vrhnú hneď na cvičenie a myslia si, že čím viac budú cvičiť, tým rýchlejšie zmenia svoju postavu. No bohužiaľ často krát sa stane, že sa tak akurát zrania. S pohybom je potrebné začať postupne. Ak ste dlhé roky nešportovali a chcete si vybudovať pravidelný návyk na beh, tak najprv začnite len chôdzou, postupne rýchlou chôdzou a až tak skúste beh. Aj dĺžku alebo čas si postupne pridávajte, aby si aj telo zvyklo na zmenu. Takisto je dôležité aby ste vedeli správnu techniku cvičenia, preto radšej na začiatok vyhľadajte odborníka, ktorý vás to naučí a postupne už sami budete vedieť ako na to. Dôležité je aby vás to bavilo.

Aj oddych je potrebný!
Neustále pripomínam, aby sme si okrem všetkého čo vo svojom živote máme – povinnosti, práca, rodina, deti, škola … našli čas len pre seba! Je to veľmi dôležité pre náš duševný vývoj. Nájdite si denne aspoň 30 minút len pre seba, na nič nemyslíte, meditujte a užívajte si tú chvíľku nič nerobenia – nemyslenia a pocítite príval novej inšpirácie, pozitívnej energie a úplného pokoja. Všetko máme v hlave, preto predstavujte si niečo pozitívne, čo vás robí šťastnými alebo čo by ste chceli. Predstavujte si, že to už máte. Pozor! Zákon príťažlivosti funguje VŽDY! či už myslíte pozitívne alebo negatívne, všetko si k sebe priťahujete.

Trpezlivosť ruže prináša.  Vybudujte si pravidelný návyk a výsledky sa dostavia. Samozrejme každý človek je iný a preto u každého sa výsledky môžu dostaviť za inú dobu. Hlavné je vytrvať, mať motiváciu – cieľ, robiť to s radosťou, byť pozitívny a užívať si tu cestu k svojmu cieľu.

Zhrnutie:

  1. Chcete zmenu? Začnite hneď!
  2. Neriaďte sa podľa diét, ale podľa svojho pocitu!
  3. S pohybom začnite postupne
  4. Oddychujte
  5. Vytrvajte a výsledky sa dostavia

Prajem vám aby ste si všetky svoje ciele splnili 🙂

Ak máte záujem o jedálniček alebo o osobné tréningy pod mojim dohľadom, prosím kontaktujte ma na email veronika.ocipova@gmail.com 

Teším sa na spoluprácu 🙂

S pozdravom

Vaša trénerka

Veronika