+421 908 409 560

3 dôležité otázky, ktoré vám pomôžu vybrať správneho trénera

3 dôležité otázky, ktoré vám pomôžu vybrať správneho trénera

Ako osobná trénerka som pochopila, že je pár dôležitých otázok, ktoré by si mali ľudia položiť ak si chcú zaplatiť osobného trénera.

Zhrnula som to asi takto:

1. Čo očakávate od svojho osobného trénera? Chcete trénera, pretože sa chcete naučiť, ako robiť cviky správne? Alebo hľadáte motiváciu, pretože si myslíte, že nie ste schopní motivovať sa? Očakávate od trénera, že vám pomôže zmeniť zlé návyky a váš životný štýl? Cvičí sa vám lepšie, ak vás tréner povzbudzuje k lepším výkonom? Keď o tom začnete premýšľať, budete mať predstavu, aký typ trénera vám bude vyhovovať. 

2. Aký je váš cieľ? Čo je pre vás dôležité dosiahnuť osobnými tréningami ?Je váš cieľ chudnutie alebo priberanie, alebo sa jednoducho chcete cítiť lepšie? Je veľmi dôležité, aby ste svojho trénera o vašich cieľoch informovali, aby sa nestalo to, že vás nepochopí a vyberie vám tréning, ktorý vám nebude vyhovovať.

3. Aká bola prekážka, ktorá vám zabránila dosiahnuť váš cieľ v minulosti a prečo ste nedokázali tento problém prekonať? Musíte byť úprimný sami so sebou a s vašim budúcim trénerom. Tréner za vás neodcvičí, ale vie vám ukázať tu správnu cestu. Preto ak máte tendenciu vzdať sa veľmi rýchlo, musíte o tom informovať svojho trénera a on by mal nájsť spôsob ako vás správne motivovať aby ste sa nevzdali.

Takže vždy povedzte svojmu budúcemu trénerovi, aké cvičenia sa vám páčia a čo chcete dosiahnuť.

ZÁVER:

Počas mojej práce trénerky som si uvedomila, že jediný spôsob ako uspieť je nasledovať tieto kroky:

1. Zoznámte sa s trénerom! Než sa rozhodnete začať s tréningom, stretnite sa s potenciálnymi trénermi a pohovorte s nimi o vašich cieľoch a prekážkach. Choďte sa pozrieť do fitka a pozrite si trénerov ako trénujú svojich klientov a ako sa pri tom správajú. Ak sa vám niečo na trénerovi nezdá, tak hľadajte ďalej a určite sa vám podarí nájsť toho správneho.

2. Keď si vyberiete jedného z potenciálnych trénerov, správne ho informujte o svojich cieľoch a buďte úprimní, čo by ste radi robili a čo nie. Ak vám tréner nastaví tréningový plán alebo jedálniček, ktorý vám nesadne, je veľká pravdepodobnosť, že vám cvičenie dlho nevydrží a prestane vás to baviť. 

3. Nevzdávajte sa. Prvé tréningy budú ťažšie, ale ja som presvedčená, že čím ďalej tým lepšie a šťastnejšie sa budete cítiť.

4. Vyberte si čas kedy sa vám najlepšie cvičí. Teraz v letnom období môžete s trénerom ísť pokojne aj vonku, preto povedzte mu to. Alebo ak viete, že večer po práci nemáte žiadnu energiu naplánujte si tréning ráno.  

5. Dodržujte jedálniček, ktorý vám vypracoval váš tréner. Ak máte hocijaké otázky ohľadom stravovania, pýtajte sa vášho trénera.

6. Nezameriavajte sa na cieľ, ale užívajte si každý jeden tréning. Vždy si pamätajte, prečo ste začali cvičiť. A nakoniec, buďte aktívni, aj keď nemáte tréning! Choďte po schodoch, použite bicykel namiesto auta, prejdite sa do obchodu, hrajte sa so svojimi deťmi, zabehajte si so psom, používajte svoje nohy, pretože nie sú vyrobené len pre vysoké podpätky! 🙂

Vyberajte správne 🙂

Trénerka Veronika

Ak sa vám článok páčil alebo by mohol zaujať aj ďalších ľudí, môžete ho zdielať aj so svojimi priateľmi na facebooku. Ďakujem